Kan inte skada mig nu.

Känner att jag börjar tappa det här nu, tänker aldrig på att gå in på bloggen :) 

Det har iallafall inte hänt så mycket nu, det var fest hos Robin i i fredags, värsta röjet på ett tag kan man säga ;) 

Igår så sov Tommy hos mig, tyvär så e jag sjuk så det blev ingen skola idag, jag tog därimot en runda till Brynäs och käkade pizza med Tommy och Edvin :) 
 
Nu sitter jag hemma och väntar på Tommy igen, segaste människan på jorden!! 
Det blir även skola imorgon och det känns som att man inte kommer kunna vakna me tanke på att kl snart är halv 2 och jag kan inte somna innan Tommy kommer! 

Men nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att jag inte somnar :) 

Skriver mer sen! 
Puss o Kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback