Att gråta betyder inte att du e svag utan att du varit stark för länge..

Nu är man hemma igen då!
Holland, Tyskland och Danmark leverarade ;) men jag måste erkänna att jag saknat hemma hela tiden, varje dag tänkte jag på stackars Gävle som jag lämnade ;) 
Just nu sitter manhos farmor i Brynäs, farmor är i sätra och syrran jobbar så är 4 ever alone och njuter av friden ;)

 
Idag har jag vart på kyrkogården för att tända ett ljus för min älskade Sebastian <3 saknar honom så sjukt mycket att det inte ens går att beskriva, du finns allti funnits i mitt hjärta och kommer alltd att göra det, ingenting kan ta din plats, du håller den största platsen i mitt hjärta <3 hoppas du har det bra där du är, älskar dig gubben  <3<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback