Trött......

Ja nu har skolan börjat och jag kan ju inte säga att jag älskar det precis :P 
Idag kan ha varit en av dem tråkigaste dagar i mitt liv, jag började halv 1 och slutade halv 4, altså 3 timmar i skolan :P Jeanett höll på att skola in alla nya ettor så vi tvåor satt på en stol och lyssnade på musik i 3 timmar, det var ju inte det roligaste. 
Idag fyllde Elin år så jag, Emma och Linnea följde med Elin hem för att käka tårta ;) 
Vi käkade, speladekubb och gick till en fin sjö ganska nära Elins hus, det var en trevlig dag må jag säga :) 
 
Nu är det slappmode på soffan till en mysig film som heter The last song. den är sårglig men kan inte sluta titta på den. Jag råder er att se den :D 

Ja nu ska jag sjunka in i min film :) 

Puss o kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback