STANDING ATT THE CROSSROAD NOW, AND WE CAN'T BACK DOWN.

Alla säger till mig att hålla sina vänner nära. Jag älskar mina vänner, jag bryr mig inte om skitsnacket som går runt, alla snackar skit om alla. Men det är en person som sårar mig mest, en bästa kompis som jag skulle göra allt för, när jag hör vad den personen sagt, det krossar mig, känns som att allt jag gjort för den var meningslöst. 
Alla säger till mig att prata med den om det men jag våger inte.... vill inte bråka mer! 
Men aja kan ska göra som alla säger och ta ut foten ur arselet och prata med den! 
 
Skitsnack är onödigt, det sårar så många människor otroligt mycket. Det är svårt att veta hur ett ända ord kan såra någon, även om någon bara skämtar så sätter det sina spår. Såren som skapas bildas till ärr och ärren försvinner aldrig! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback