Va ska jag göra utan dig??

Det har gått tre veckor nu sen du flög till himmlen. Det finns inte ord för hur mycket ja saknar dig gubben <3
Det känns som om det har gått ett år av sorg men det har bara gått tre veckor, jag vet inte vad ja ska ta mig till utan dig runt mig...Jag drömmer om dig varje natt, det krossar mig, ja vill inte sova längre för det blir bara svårare varje gång jag vaknar, det känns bara lättare att inte sova alls. Jag vet att det inte finns något jag kan göra för att få tillbaka dig, men jag antar att du är på en bättre plats nu, det är iallafall så alla säger till mig, jag hoppas det är sant. Du led den sista tiden i livet, hälre att jag lider nu och du har det bra, det är så det ska vara.
Jag kommer aldrig glömma dig och alla våra fina minnen kära vän, jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid ha det största rummet i mitt hjärta.
Jag saknar dig Sebbe <3<3<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback