It´s my life!!

Japp nu vare fredag igen och det är sista helgen innan skolan börjar :(
Fast jag längtar lite efter att träffa Sarah och Gabriella, de va länge sen jag såg dem :P
Idag har jag inte gjort så mycket, va hos en kompis i Bomhus och gjorde igenting.
Imorrn är det födelsekalas för Esra, lilltjejen har blivit tre år nu ;)

Just nu sitter man vid datan och lyssnar på min och Sebbes låt och tittar på bilder ifrån barndommen ;) hehe ja va kan man säga :P tänkte dela några bilder med er :)


Jag när familljen satt på restauran i Turkiet för ett antal år sedan ;)


Samma Turkie resa, här satt mamma och trösta mig av nån anledning...


Syrran och jag på någon skolavslutning :)

Min och Sebbes låt <3

Bed of roses - Bon Jovi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback