Baby love!

I torsdags så fick jag hem den super fina vagnen jag beställt!! 
För er alla som inte vet så ska jag bli mamma till en liten pojke! Fick reda på det dagen före nyår, så är beräknad att få runt den 2 februari! Det kom som en chock men har smält det ganska bra nu med tanke på att det är 8 dagar kvar idag! 
Är snart klar med barn hörnan så lägger ut bild på det senare! 
 
Nu tänkte jag dela me mig utav ultraljudsbilden och bild på vagnen! Är riktigt nöjd med den, kostsde inte så mycket heller, tror jag betalade ungefär 2400 för den. 
 
Det var allt för mig denna gång! Skriver mer snart 
kram kram 
 
 
 
 
 
 
 


» Anna

Grattis! Lycka till! :D

Svar: Tackar! :D
Moa

2014-01-26 // 00:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback