NOTHING ELSE MATTERS!!

Nu har det varit ett tag sen jag skrev, det har varit mycket nu, bråk med kompisar och en kär släkting med cancer. 
Så man kan ju säga att jag inte har tänkt på att skriva. 
Det är mycket man har lärt sig av just ''bråk'' nu vet man att det är dem närsta som oftast är falska inte dem bästa... men men det är inte så mycket man kan göra åt saken, alla väljer själv hur man ska bete sig. 
 
Alvarligt talat så trodde jag att det var slut på alvarliga sjukdommar i min familj, men så var det inte. är så less på att se mina kära lida och kämpa för sitt liv. men jag önskar verkligen att du klarar det, kan inte tänka mig livet om du inte fanns, du har alltid funnits.. <3 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback