LIVETS MENING...?

Vad är livets mening? Vad lever man för?
Det ända man blir i värden är sårad, är livet ens värt att leva då?
Varje gång man känner att allt börjar bli bättre och man kan börja njuta av livet så dyker alltid nå nytt skit upp.
Jag förlorade nyss en av mina bästa killkompisar, varför kanske ni undrar?
Ja det är en annan historia jag inte delar med mig av.
Att förlora en vän är fan inte lätt. Jag har förlorat väldigt många genom min tid, och av väldigt olika anledningar, dödsfall, bråk, avundsjuka osv.
Och att förlora en vän genom ett fylle misstag är fan inte värt, men men han har sagt sitt och det är så det kommer bli. Det är synd tycker jag dock.
Men jag är glad att jag har min 3 hjärtan kvar i mitt liv, utan dem vet ja inte va jag skulle göra...Älskar er!!! (ni vet vilka ni är)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback