ONE HIT WONDERS!!

Ja i helgen har jag inte gjort så mycket, i fredags så var jag på Brynäs med Hanna, Sinisa, Dejan, Nino, Addz och Sandra. Det var roligt men vi gjorde inte så mycket. 
Lite bilder kan man ju bjuda på iallafall :) 
 
 
På lördagen så vart det lite film mys hos Lisa med Hanna, Madelen och Rebecka :) Vi kollade på Paranomal Activity 3, den är inge bra men man får vell ofra si för brudarna ;) 

 
Idag så var jag i valbo och shoppade med mamsen och syrran, jag fick ett par nya jeans och tränings tajt samt en tränings tröja till, köpte även en ny smink låda :D är skit nöjd med den :D 
 
 
Men nu är det dags att sova det är ju skola imorrn tyvär :( 

natti natti :* <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback