Hanna Malin Eklöf <3

Hanna är den underbaraste person jag känner, hon har världens humor, hon är snäll, omtänksam, hjälpsam, ett bra stöd, ja underbar helt enkelt. 
Vi har ju inte kännt varan så länge men jag vet redan nu att du är en av dem bästa kompisar jag någonsin har haft. Vi lärde känna varandra på sista april, man kan säga att vi skapade vårat fösta minne där, när boysen bestämde sig för att vi skulle ha en fest på Måsberget (med andra ord skogen) -.- man kan ju inte säga att vi girls gillade den ideen eftersom vi hade klackskor och vela röja. Vi satt uppe i skogen i boysens träkoja dem hade byggt ett tag senare och kollade på när dem grillade korv i en kundvagn. Som tur var så hade vi ett litet plank på marken som blev det nya dansgolvet, där jag och Hanna spenderade mästa dels av kvällen. Det var en av dem bästa kvällarna av mitt liv eftersom jag fick lära känna dig! 
Nu är det ju sommar lov 2012, och jag kan ju säga helt säker att sommarns bästa minnen är på grund av att de va du som gjorde dem till dem bästa, om inte du hade varit där så fanns det inte så mycket att skryta om. 
 
Hanna Malin Eklöf det är du som har gett ljus till året 2012, i Februari trodde jag att jag aldrig skulle överleva 2012 men sen i April så tog du med solen och hoppet tillbaka till mitt liv! Jag kommer aldrig kunna tacka dig för ur mycket du hjälpt mig :) 

Tack för allt hjärtat, älskar dig :) <3<3<3
 
 
 


Men herregud vad fint du skriver Moa.. Jag blir helt rörd och sitter här och flinar som en tok. Hahahaha med andra ord skogen ja! Fyfan vad den kvällen var bäst ändå! Det var fan en av de roligaste minnen jag har från sommaren! Jag har aldrig haft så roligt med någon jag träffat första gången som i skogen när du var där! Och jag har aldrig skrattat så mycket med någon sådär heller. Du är fan underbar och det är så skönt för man vet att du alltid finns där, och det hoppas jag du vet att jag alltid gör för dig också! Om det så var att jag skulle behöva åka med en alvedon till dig, eller stötta dig för att en nagel har gått av för dig. Du är en sån fantastisk människa så jag tror inte du förstår själv nästan, det borde finnas fler som dig!
Och jag är så glad att jag fick turen att träffa dig, så himla glad!
Du är bäst, ingen protest hihi!
Älskar dig ja Moa, du är min toppenvän! <3 <3 <3

2012-08-08 // 02:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback